amandamatildawallin.blogg.se

Hemma i Matfors

Publicerad 2018-01-05 21:49:00 i Allmänt,

Då har vi tagit oss igenom första veckan av det nya året. Det var inte det enklaste att ställa tillbaka dygnet efter nyår och jag har verkligen inte sovit bra de senaste dagarna. Jobb och träning har åtminstone flutit på även fast sömnbristen har stört en del. 
 
Jag åkte hem till föräldrarna efter jobbet idag och hann dra av ett spinningpass här i Matfors. Var faktiskt roligt att träna på hemmaplan och det var ett riktigt roligt pass med bra tempo och musik. 
 
Imorgon ska föräldrarna följa med och kolla på en ny spis och ugn till min lägenhet. Vill ha en induktionshäll men är så jäkla okunning om det fungerar till de uttag jag har så vi får väl se vad det slutar med. Har för övrigt fått hem de nya knopparna jag hade beställt till köket och de kommer bli superbra. Längtar tills jag får visa er alla. I morgonkväll ska jag hälsa på hos Emil och sen sover jag en extra natt i Matfors hos föräldrarna.
 
Söndag är än så länge oplanerad förutom träning. Därefter får vi se vad det blir. Känns skönt med en lugn helg och hämta andan. Mysigt att få spendera lite tid men lille Theo också. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela