amandamatildawallin.blogg.se

Weekend off

Publicerad 2018-01-28 11:28:00 i Allmänt,

Söndag. Helgen sprang iväg som vanligt. Hade verkligen sätt fram emot helgen och det kanske är därför det känns som att det gick så himla fort. I fredags hade jag som nämnt vännerna över på middag och spel. Vi beställde hem APA och fick trängas runt mitt lilla bord. Vart ändå rätt tidig kväll, vilket var skönt. Kändes som alla var slut efter veckan som var. 
 
Igår var jag upp tidigt för jobb innnan pappa kom och hjälpte mig installera lampa, skruva fast krokar och brandlarm. Därefter åkte vi hem till Matfors för att fira mamma i efterskott. Tillbaka till stan runt åtta och åkte till Emma som jag bestämt med att vi skulle kika Sandro Cavazza på q.bar. Hade av en slump sätt evenemanget för någon månad sedan. Hade aldrig hört talas om Sandro men lyssnade då och alltså rösten! Ingen besvikelse live heller för den delen, har ju alltid varit svag för charm.  Cevin och Jonas slöt upp med oss på plats och senare även Mattias. Det är synd att det är så få sådan tillställningar här i Sundsvall som under gårdagen, jag gillar verkligen de kvällarna. 
 
Idag blir det lite mer jobb sedan ska jag bege mig ut i snöyran för padelmatch. Jag och Emma spelar första seriematchen i tjejserien får väl se hur det går vägen. Kvällen blir lugn, laga lite mat och se vidare på Vikings. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela