amandamatildawallin.blogg.se

Solsken och sommar

Publicerad 2018-07-02 22:55:14 i Allmänt,

Vilka sommardagar jag lyckats tajma in semestern på! Vädret har varit strålande och den här veckan tycks bjuda på mer sol och värme. Efter Gotland och Stockholm kom jag hem till Sundsvall på onsdagen. 

Hade några dagars uppvilande innan det var dags att ta sig an Lovisas födelsedag/examensfirande på fredagen. Natalie och Stenis bjöd in till fördrink och sedan vart det tacos, massor av vin och dans till tre på morgonen hos Lovisas familj. Så himla trevligt och sådant härligt gäng! 

På lördagen vart det matlagning och fotboll. Söndagen spenderas i stort sätt hela dagen på Olearys, vi hann med en kortare tur ut till Skeppshamn Café där vi tyvärr hade en mindre smakfull fikapaus. Tur att jag hade sådant bra sällskap så jag kunde skratta mig igenom fikat istället. 

Ytterligare en rolig helg att lägga på kontot och jag tror kommande blir minst lika bra, men det är ju såklart lite vardagar att ta sig igenom först. Idag hade jag lite jobb på förmiddagen och på kvällen lyckades jag ta mig igenom ett hemskt pass vid Sidsjön. Ärligt talat konditionen kändes så jäkla långt borta. Brutal ångest så veckan blir till att fokusera på träningen så mycket som det bara går. 

Imorgon ska jag såklart heja fram Sverige i VM, jag tror faktiskt att vi fixar en seger. Mitt tippande under VM har väl kanske inte varit fläckfritt men jag  har en bra känsla inför morgondagen och hur roligt vore det inte om vi tog oss vidare. Håll tummarna!
(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela