amandamatildawallin.blogg.se

Push play, stop rewind

Publicerad 2018-03-19 23:32:00 i Allmänt,

Jag har haft en välbehövlig frånvaro från skrivandet här på bloggen. Den enkla anledningen är att jag prioriterat annat, framförallt jobbmässiga delar men också vänner och träning. 
 
Det känns som det hänt mycket, men jag kan inte riktigt sortera bland allt så jag tänker helt enkelt utelämna det och så får ni lite bilder istället. 
 
Jag tänte i alla fall säga vad som komma skall. En hel del fotboll och träning. Försäsongen är igång på riktigt med matcher och utöver detta har jag tagit PT-tider så mycket fokus kommer ligga på träningen framöver. Padeln får också hänga med på ett hörn men det är mer för att komplettera med lite roligare aktiviteter. 
 
Det har blivit dåligt med ledighet eftersom jag nyligen bytt jobb och i april ska jag försöka komma lös till London för att hälsa på Alexandra och sedan har jag och Emma bokat en tripp till Åre under Åre Session. Känns roligt att ha lite saker att se fram emot då jag förhoppningsvis kan släppa jobbet helt. Jag hoppas verkligen på sol i Åre, hur rolig är det inte med afterski då? 
 
Annars är det som nämnt jobb som gäller. Vi går in i en period med en hel del större event och det är både roligt och krävande. Har lite svårt att koppla bort jobbet när jag väl kommer hem, tror det mesta hänger på att jag konstant sitter med telefonen och är tillgänglig. Där måste jag verkligen bättra mig. Någon som känner igen sig? 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela