amandamatildawallin.blogg.se

Kanonmiddag

Publicerad 2018-05-02 00:12:00 i Allmänt,

Vilken toppenmiddag vi blev bjuden på hos Natalie och Viktor. Krustader och bruschetta till förrätt, paella till huvudrätt och cheesecake till efterrätt. De var verkligen supergott och jättetrevligt. 
 
När de andra gick på krogen stannande jag, Natalie, Stenis och Chrille kvar hemma och spelade kort. Jag tror vi alla var överens om att det var ett skönt att inte följa med de andra ut. Jag verkligen inte att jag behöver gå ut på krogen varje gång. Faktum är att jag oftast har trevligast på "förfesten", går ut på krogen och tycker det är tråkigt. Inte alltid, men ofta.
 
Tiden gick i alla fall hur fort som helst, 05.00 hade vi spelat klart och grabbarna fick se sig besegrade av mig och Natalie. Mycket viktig prestigeseger! 
 
Idag  (egentligen igår eftersom klockan är så pass mycket) vaknade jag sent eftersom jag inte kom hem för ens på morgonen. Därefter åkte jag Cevin och Emma ut till timrå för att se en halvlek i DM mellan Timrå och Östavall. Vet inte riktigt hur vi tänkt där. Kallt och regnigt. 
 
Efter matchen gick jag upp till Natalie och vi tog oss en biltur och en kaffe hos mig innan det var dags för min träning. Efter träningen fick jag sällskap av Cevin och vi lagade till lite tacos och såg CL. Eller snarar han såg och jag tjatade vidare om livet som vanligt.
 
Det känns lite som att det är dags för måndag igen. Det är som helg i huvudet för mig, men icke sån icke. Bara att beta av kvarstående dagar innan helg. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela