amandamatildawallin.blogg.se

Onsdag 23.49

Publicerad 2018-05-23 23:49:00 i Allmänt,

Är egentligen väldigt trött samtidigt som huvudet inte vill stänga av riktigt än. Vart arbete till 00.30 igår vilket såklart påverkar min sömnrytm. Stenstansloppet som jag var med och arrangera igår kändes lyckat, rekordmånga deltagare och strålande solsken. Roligt att få vara med och arrangera för första gången tillsammans med gänget som faktiskt startade upp loppet. Väldigt lärorikt. Fotade evenemanget på plats och några av bilderna ser ni nedan. 
 
Idag fick jag en välförtjänt sovmorgon. Som sagt varit några intensiva dagar med dubbla evenemang och kampanj på det. Har i och med det ramlat ur mina träningsrutiner, men det var skönt att hinna med ett PT-pass på gymmet och även en padelmatch idag. Efter padeln blev det en promenad tillbaka till stan för att rensa huvudet och sedan lite kvällsfika med Agnes och Emma.
 
Något som jag reflekterat mer  över i år är hur viktigt det är att hitta en bra balans mellan jobbet och det privata. Alla behöver egen tid med träning, vänner och familj för att kunna ge sitt absolut bästa på jobbet. Ska försöka sova nu, jag behöver sömnen för att ta mig an en späckad morgondag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela