amandamatildawallin.blogg.se

Klockan ställd på 05.45

Publicerad 2018-10-08 22:42:58 i Allmänt,

Ingen återvändo imorgon, upp för morgonpromenad 05.45. Tror det kommer bli slitsam att ta sig upp men det är också skönt när jag väl gått min runda. Behöver promenad och träning för att kunna koppla av några timmar under det vakna dygnet.

Har precis hoppat till sängs. Varit en lång dag. Det är väl 2 veckor kvar tills jag kan återgå till någon vettigare form av liv även om jag då kliver in i en helt annan livstil som också kommer innebära extremt mycket slit men på ett annat sätt. Känner att det är det målet som håller en flytande för tillfället. 

Jag hoppas att jag kan ge mer tid till mina nära och kära framöver. Det är en jobbig känsla att inte kunna finnas där så som man vill. Tiden räcker inte till men det är ju också ett beslut som jag tagit att satsa på det yrkesmässiga men det är klart att i den bästa av världar kan jag kombinera dem bättre. 

Det är lite upp och ner i livet och tydligen ska inte allting vara så enkelt. Men jag är säker på att allt kommer att ge med sig och det i slutändan blir bra på det ena eller andra sättet. 
(null)


Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2018-10-26 10:39:04

Vilken fin blogg! :) Vad använder du dig av för kamera?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela