amandamatildawallin.blogg.se

Jag mår som jag förtjänar!

Publicerad 2018-10-08 13:45:34 i Allmänt,

Fredagen var lugn och sansad. Ledig från Northcar och kunde ta en tidig morgonpromenad runt Sidsjön. Jag vet att jag har en rad skara vänner och familj som skrattar åt mig men jag älskar verkligen att mata änderna. Blir liksom glad och lugn av att göra det. Nästan så jag önskar att jag hade en egen damm med änder att mata...
Vid lunch hade jag konfrencieruppdrag på Marknadsföreningen och sedan lite möten mot em. Kom hem och blev bjuden på middag sedan hade vi en lugn kväll med idol och film. 
 
Lördagen var desto fartigare. Var och inhandlade snittar på förmiddagen innan jag och Cevin åkte iväg och kikade på seriefinal mellan Söråker och Lucksta. Sedan tillbaka in till stan för att förbereda tilltugg och vid 17-tiden trillade gänget in till mig. Vi hade en liten tävling mellan oss alla där vi delats in i par och respektive par skulle bjuda på en drink bestående av minst tre ingredienser. Grabbarna serverade GT x 2 och jag och Natalie fixade ihop en sk Buffy. Tycker inte att det var något snack om saken om vem som vann den tävlingen haha.  

Vi hade bord på Menageriet som drog av tillställnignen WOW. Hade verkligen sjukt roligt så länge huvudet var med mig under kvällen. Var defintivt inte lika stark igår. Får oftast så jäkla panik av att sitta still en hel dag och inte göra något, men jag gjorde defnitivt inte många ryck från soffan. Hade dock bokat en seriematch i padeln så den jagade jag åtminstone mig själv upp till. Men det säger sig själv när vi rivstartar med 30 hotshots när vi kommer till Menangeriet att vi alla kommer att må som vi förtjänar dagen efter. 

Kändes tungt imorse. Dels mycket att ta tag i arbetsmässigt och massor av annat i huvudets som tar energi. Tror jag skulle behöva komma iväg lite och tänka på annat. 
 
(null)
 
(null)
 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela