amandamatildawallin.blogg.se

Går på sparlåga

Publicerad 2018-09-13 23:17:45 i Allmänt,

Kändes som om torsdagen motarbetade mig. Tror inte något riktigt gick i min väg idag. Stressat på jobbsidan och dagen ville helt enkelt inte flyta på. Sedan toppar jag kvällen med att få hela lägenheten i matos och brandlarmet drar igång för fulla rör. Tappar 2 ägg på nyskurat golv, tar fram 1 liter bär för att göra lingonsylt, visar sig dock senare när jag tinat upp kalaset att det är rödvinbär. Vill tillägga att jag åter drog upp baksidan under kvällens gång som också lades till listan över saker som inte gör dig lyckligare. 

Jag tar tacksamt helg imorgon även om jag behöver göra några timmar på lördagen.  Men som helgen är välkommen!  (null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela