amandamatildawallin.blogg.se

Helgens bestyr

Publicerad 2018-09-23 21:51:58 i Allmänt,

Fredagen spenderades med jobb och lite matlagning. Hoppade till sängs ganska tidigt eftersom jag skulle upp för jobb på lördagen. Var så skönt att komma upp och promenera innan det blev tid på Padeln. Tog därefter en promenad med Natalie som jag inte träffat på länge och det var så skönt att ta ikapp sådant vi inte hunnit prata om. Mitt schema är och har varit så hektiskt så hinner liksom inte med att träffa alla som jag önskar.

Kom hem och åt middag, gjorde mig sedan klar för att gå över på ett glas vin hos Natalie innan vi mötte upp grabbarna på Menageriet. Är det någon som får en att skratta konstant så är det Natalie.  Hade verkligen en jätterolig kväll och det var också sjukt roligt att träffa Leo igen som var på besök i Sundsvall. 

Söndagen har varit perfekt. Kunnat slappna av och tagit det lugnt. Åt lång frukost, var iväg och letade lite svamp och lagat mat. Behövde verkligen denna dag! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela