amandamatildawallin.blogg.se

Avskedsmiddag och utgång

Publicerad 2017-07-30 23:21:59 i Allmänt,

I fredags var det avskedsmiddag för Agnes som åker tillbaka till USA. Jag och Emma kunde inte låta bli att överraska henne med en massa ballonger på APA som jag på förmiddagen körde runt i min lilla golf. Hade en supertrevlig kväll med god mat och dryck. Vi avslutade kvällen på Udda och försökte hålla oss torra från spöregnet som vräkte ner.
 
Igår var det en hektisk jobbdag när Malmö var på besök. Var klar från jobbet runt nio på kvällen och slängde i mig en sen middag bestående av räkor och jordgubbar. Hade velat fram och tillbaka om huruvida jag skulle ta mig ut men fick sådan ångest av att vara inne, så runt halv tolv kom jag äntligen iväg hemifrån. Jag hade ytterligare en rolig kväll med bra sällskap som bjöd mig på en massa skratt. 
 
Åt middag med tjejerna idag och sa hejdå till Agnes. Känns så konstigt att hon ska åka. Hon är sådan glädjespridare och rolig person att umgås med, men vi får helt enkelt nöja oss med Skype och Snapchat ett tag. Tills vi ses igen har vi i alla fall ett uppdrag som ska tas på största allvar! 
 
En bra helg, men nu är det dags att sova för att ta mig an en ny vecka imorgon. Jag hade nog behövt skriva av mig en hel del, men det får vara för idag. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela