amandamatildawallin.blogg.se

Lagfest och bröllopsfest

Publicerad 2017-10-22 21:18:00 i Allmänt,

Då var säsongen slut på riktigt och vi avslutade på bästa sätt med lagfest. Jag, Emma, Julia och Bella hade bokat upp padeln för hela laget där vi körde en 4-kamp bestående av padel, frågesport, rim och fotbollstennis. Vi skulle egentligen kört pingis med men schemat vart så tight. Vid 18.00 var det middag bestående av burgare från APA. Jag hade ett sjukt pressat schema eftersom jag skulle vidare till bröllopsfest för min kusin Micke. Åkte dit vid 19.00 och slöt upp med laget igen senare på kvällen. Verkligen en rolig men fullspäckad dag. 
 
Idag kikade jag på fotboll med pappa. Har kikat på serier och egentligen bara tagit det lugnt vilket har varit skönt. Laddat om inför en ny vecka. På det igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela