amandamatildawallin.blogg.se

Tjejkväll med shopping

Publicerad 2017-09-28 23:18:00 i Allmänt,

Var iväg på Ingallerians tjejkväll tillsammans med Victoria och Kicki efter jobbet.  Vi käkade först på Vezzo innan vi strosade runt bland butikerna i stan. Hittade ett par svarta skor i mocka och en blus från Carin Wester som jag tänkte inviga i helgen. 
 
Det var så mysigt att spendera lite kvalitetstid med tjejerna och jag och Victoria kom från stan kanske runt halv nio, köpte med oss en kaffe innan vi tog bilen från mig så jag kunde köra hem Victoria. 
 
Jag längtar så mycket efter helg, men tror jag behöver sätta mig i lite kvällsjobb imorgon. Tänkte dock unna mig en god middag och ska försöka koppla av. Skulle i och för sig behöva göra färdigt stenmuren och köpa lampor imorgon men vi får se om det finns tid till det. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela