amandamatildawallin.blogg.se

Vi tar ikapp det vi missade!

Publicerad 2018-05-31 07:47:00 i Allmänt,

Det var som om lite av all energi gick ur mig efter att vi tagit oss igenom de två stora evenemangen vi hade med jobbet. Har landat i ett par dagar och således har bloggen blivit släpande, men nu är jag tillbaka igen. Ni får uppdatera er med lite bilder från veckan och helgen som varit nedan. 
 
Jag fick ett bakslag på baksida lår igen så dessvärre blir det förmodligen ingen fotboll för ens i slutet av sommaren. Så jäkla tråkigt, men är huvudet dumt så får kroppen lida. Jag och Emma hade den avslutande seriematchen i padeln som skulle avgöra hurvida det vart vinst eller ej i serien. Tanken var ju inte att jag skulle göra några ryck, men tävlingsmänniska som man är var ju det helt omöjligt. Låg plötsligt där på backen med sand i håret och kände hur rehabdagarna växte. Kristina fick sedan släpa mig ut ur hallen och in i lägenheten. Har i alla fall kommit på bena nu och sakta men säkert kunna köra någon form av träning även om jag får panik att inte kunna gå på för fullt, men ska defentivt inte upprepa samma misstag som senast.
 
Till helgen åker jag Daniela och Suss till Sopot i Polen. Ska bli så  himla roligt. Dels för att det var längesedan jag såg dem båda men också för att komma bort ett tag även om det nu bara är en weekend. Det blir sol, bad och förmodligen en massa bubbel. Imorgon tar jag och Suss bilen ner till Stockholm sedan flyger vi från Skavsta. Tillbaka i Sundsvall på måndag kväll. 
 
Sedan har jag ju också midsommar att se fram emot. Då far jag med Agnes och Emma till Gotland. Har ju inte haft direkt lyckade midsommaraftonar de senaste två åren men de har ju sin orsak, men nu känns det bara roligt. Hade så jäkla kul i Gotland ifjol och Bungenäs är magiskt. 
 
Nu är det dags för mig att springa. Frukost möte på Zmak. Blir nog en uppdatering ikväll, vi har ju som sagt lite att ta ikapp. 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: emma

Publicerad 2018-05-31 14:00:41

härliga bilder!

Svar: Tack :)
Amanda Wallin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela