amandamatildawallin.blogg.se

Dags att ta helg på riktigt

Publicerad 2018-10-04 22:50:55 i Allmänt,

Det blir en hel del helgjobb som ni kanske förstår när jag är mitt upp i ett överväldigande kaos av jobbbyte, men vet att det kommer vara värt det. 

Jag har egentligen inget emot att jobba helgdagar då och då, men till helgen måste jag se till att släppa allt. Haft så låg energi så jag knappt kunnat tänka klart. Har faktiskt låtsasledigt imorgon. Visserligen bara från Northcar men det gör så mycket att kunna få fokusera på lite mindre saker. Ska försöka komma upp i tid ändå, har mycket att göra. Förbereda mig inför konferencierskap vid lunch och avverka lite affärsjuridiska frågor innan dess. Sedan ska jag hälsa på mina tidigare kollegor på GIF och förhoppningsvis hinner jag med en morgonpromenad. 

Veckan har varit så fullsatt med aktiviteter så förstår knappt hur jag hunnit med allt. Helgen är egentligen inget undantag, men det är ju lite skillnad när det inte gäller jobbrelaterade delar.  Uppdaterar er om helgens planer imorgon. Här kommer lite bilder från de senaste dagarna. Som ni ser lyckades jag klämma in lite kakbakning idag... leftovers från ert pajskal som jag förgräddat. Ska visa er det färdiga resultatet av pajen och berätta om det är ett recept att behålla. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela