amandamatildawallin.blogg.se

Nya rutiner

Publicerad 2018-09-30 20:51:17 i Allmänt,

Börjat med nya rutiner på morgonen med morgonpromenad innan jobbet på dryga timmen. Första veckan var ett krig utan dess like och jag tror att ni hade skrattat ihjäl er om ni sett mig. Gick omkring som en vandrande zombie iklädd mössa, tjockjacka och vantar, men samtidigt så skönt att få lite luft på morgonen och vakna till. Har dock varit hemskt trött hela veckan men vet inte riktigt om det är på grund av den tidiga starten eller den hektiska perioden av jobb. 
 
I alla fall så gäller promenaden för vardagar och sedan har jag lagt in lite mer gympass och padel såklart. Så jäkla svårt att få ihop allt i all stress men är det något jag vet att jag blir lugnare av så är det träning. Då kan jag åtminstone släppa en del av allt jag har i huvudet. 
 
Helgen försvann alldeles för snabbt. Sov dåligt natten mot idag, om jag ens sov... Har sedan spenderat dagen på padeln med jobb och lite spel. Fokusen var väl inte på topp men alltid roligt att  hänga med Emma oavsett vinst eller förlust. Har nyss kommit hem och tagit mig en varm dusch, så kallt i lägenheten är verkligen frusen. Ska ta och hoppa till sängs och bädda ner mig och se om jag kan bli lite varmare. 

(null)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela