amandamatildawallin.blogg.se

Sundsvall Business Awards

Publicerad 2018-09-20 23:06:02 i Allmänt,

Då har jag hoppat i sängen efter kvällens gala på Södra Berget. Blev medbjuden av Aileen Lilja på Sundsvalls Business Awards då vi inom kort blir partners. Jag vet att det är många som undrar vad jag ska hitta på men håll till godo mer om det senare. 

Varit på denna gala två gånger tidigare och det är ett bra forum för att träffa företagare och nätverka under trevliga förhållanden. Tyckte tyvärr att årets program inte var lika starkt som de tidigare tillfällen jag gått på galan dels för att det saknades tempo och blev långdraget, samt sämre underhållning och meny. Men det är som sagt bara enligt mitt tycke. Hade ändå trevligt sällskap och träffade massor av inspirerande företagare. Redan nästa år är målet att själv stå som nominerad. Har en bit att vandra om man säger så. 

Den här veckan sprang visst iväg den med. Imorgon är det full annonsproduktion som gäller sedan ska jag försöka att ta ett ryck i lägenheten för att rensa undan sådant som bara står och skräpar. Brukar visserligen vara alldeles slut på fredagar men känner verkligen att jag behöver få ordning runt omkring mig. Eftersom jag motvilligt blir ensam imorgon så blir det nog lite extra kvällsjobb.

Jobbar lördag förmiddag, ska fika med Natalie och troligast möte upp en gammal vän som är på besök. 
Söndagen blir en helt ledig dag att bara hämta igen energin på. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela