amandamatildawallin.blogg.se

Påskplaner och pollenfight

Publicerad 2019-04-17 22:08:18 i Allmänt,

Vi hade planer på att ta en weekend nu i påsk för att komma iväg lite, men det kändes både roddigt och stressat så vi bestämde oss helt enkelt för att stanna hemma. Vi beger oss till Sundsvall och så hoppas jag på lite bra påskväder och att vi kan hitta på något trevligt tillsammans. Känns som om det är på tiden.  

Min astma har varit ett rent helvete de senaste veckorna och jag har knappt fått någon ordentlig sömn. Ser ut som jag haft sju svåra år med påsar runt ögonen. Jah är uppe och hostar om nätterna och har svårt att andas. Lätt att få panikkänsla när det känns som om du drar in luft genom ett millimeter stort sugrör. Förmodligen är det min pollenallergi som stökar och påverkar astman så jag antar att det här kriget kommer att pågå ett bra tag framöver. 

På jobbet har jag arrangerat Hudiksvalls Stora Äggjakt 2019 som blev väldigt lyckat. Vi gömde 21 gyllene ägg runt om i Hudiksvall City för alla att leta och i dessa ägg fanns riktigt fina påskpresenter. Hoppas kunna göra en tradition av den aktiviteten. I en sådan liten stad som Hudiksvall behövs mer aktiviteter och jag hoppas jag kan bidra på den fronten. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela