amandamatildawallin.blogg.se

Livsuppdatering 2.0

Publicerad 2019-02-28 23:41:27 i Allmänt,

Ibland händer saker så snabbt i livet och för oss in på nya vägar eller riktningar. I veckan gjorde jag mina tre första dagar på Tisdag som är ett digitalt tryckeri i Hudiksvall. Det är numera min nya arbetsplats kombinerat med att jag fortsätter och driva mitt egna företag Wdetails. Jag kommer således lägga padelarbetet åt sidan även om jag säkerligen kommer spela en del, men tack och lov så finns det ju en padelhall i Hudiksvall med. 

Mina tre första dagar i Hudiksvall var lärorika, mycket att ta in och en ny marknad för mig att röra mig i. Hade väl aldrig trott att jag skulle landa i Hudiksvall någon gång i livet och det är visserligen bara tre dagar, men jag ska ändå bo där. Det känns lite speciellt, svårt att riktigt sätta fingret på det. Jobbmässigt känns det rätt och en riktigt bra möjlighet att ta Tisdag vidare men också utveckla mitt egna företag. Jag tror vi kan dra varandra och det finns sådana fina möjligheter att expandera ytterligare. 

Det är såklart skönt att få mer tid med respektive i och med flytten. Det har ju emellanåt känts rätt jobbigt med distansen. Gillar att ha egentid och behöver den för att kunna fokusera på jobbet men jag har saknat vardagen tillsammans. 

Nu ska jag bara landa i de "nya" livet. Måste hitta några bra rutiner för träning. Har varit så slut efter jobbet och fått jobba sena kvällar för att komma i fas så träningen har blivit lidande, vilket stressar mig. Det gäller att hitta en mix av allt i livet, inte alltid de enklaste. 

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Postat av: Angelica Wåhlin

Publicerad 2019-03-01 10:48:40

Vilken spännande vändning! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela