amandamatildawallin.blogg.se

Vacaciones

Publicerad 2019-06-13 22:43:06 i Allmänt,

Har inte hunnit med och uppdatera något sen efter semestern. Varit fullt upp med jobb och annat.

Hade sådan rolig semester i Kroatien då vi överraskade Agneta på hennes 60-årsdag. Kroatien är verkligen vackert och det var skönt att få koppla av, äta och dricka gott. 

Mitt liv är ju som vanligt ganska hektiskt men denna vecka har varit sådan vecka när jag går i taket. Är mitt i försäljning och köp av ny bostad, ska berätta allt när jag själv landat.  I alla fall hade jag fotograf i lägenheten idag och förhoppningsvis kommer objektet ut i början av nästa vecka. Tror bilderna vart toppen, stylade upp lägenheten innan och fotografen Anna-Clara är fantastiskt duktig på det hon gör. Ska bli roligt att se resultatet. 

Imorgon blir det jobb, träning och sedan lite kvällsmatlagning. På lördag tänkte vi gå ut och äta. Jag hade hoppats att det fanns bord på nya Bloco i rimlig tid men verkar bli en bokning på Ping Pong istället, de har visserligen ny meny så blir nog toppen det med. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela