amandamatildawallin.blogg.se

Dog och återuppstod

Publicerad 2019-05-01 19:58:45 i Allmänt,

Förra veckan var hemsk. Två besök på akuten och en övernattning på Sundsvall sjukhus. Har verkligen jätteproblem med den förbannade astman som aldrig vill ge med sig. Dålig sömn och hostade upp mer eller mindre all mat så kan ju inte påstå att energin varit på topp. 

Denna vecka har i alla fall börjat bättre även om jag fortfarande har vissa problem under natten och vid träning. Såg verkligen fram emot att köra fotboll för fullt men det känns som att jag får kämpa i uppförsbacke mest hela tiden. 

Har i alla fall påbörjat en ökning av träning även om det mest blivit promenader och gym. Sedan har vi i hushållet lagt om kosten för att dra ner på onödiga kalorier. Mycket ägg och kvarg kan jag lova haha. Vi har dock en dag där vi får äta vad vi önskar. Ni förstår ju vad man längtar till den dagen. 

Vi har begett oss till Sundsvall idag eftersom jag varit ledig såhär på 1:a maj. Imorgon och fredag är det vanlig jobbdag. Sedan tror jag det blir en rätt lugn helg med trevlig helg. Äta gott och bara må. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Postat av: Elina

Publicerad 2019-05-02 20:55:39

Skulle du kunna skriva ett inlägg om hur du redigerar dina bilder? Tycker de är så fina! :-)

Svar: Åh tack snälla. Precis gjort ett inlägg om hur jag redigerar. Kram ☺️
Amanda Wallin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela