amandamatildawallin.blogg.se

Helgresumé och babyshower

Publicerad 2019-05-05 21:01:47 i Allmänt,

Haft en bra helg i Sundsvall med jacuzzibadning, lite bubbel, mys framför braskaminen och framförallt god mat. 

Sov rätt dåligt inatt och var supertrött när jag vaknade men var upp i tid då jag hade massor att göra idag eftersom vi skulle överraska vår fina Natalie med en babyshower. 

Tillställningen vart så himla lyckad och det är så roligt att göra något som verkligen uppskattas. Hur mycket skrattade vi alla när vi såg hennes chock när hon kom in i lägenheten. 

Jag och Alexandra hade delat upp det mesta mellan oss kring babyshowern för att underlätta lite. Jag stod för det mesta i matväg och därför blev det garnering av tårta imorse och småpyssel med att he popcorn i påsar. Även fast jag bakat/ordnat allt i omgångar och förberett det mesta så var det mycket att göra idag. Är helt slut nu, men det var det mer än värt! All dekoration och hela bordet blev så fint sedan var det roligt att få träffa alla tjejerna, några av dem har jag inte träffat på länge. 

Vi är nu tillbaka i Hudiksvall och jag tror det kommer bli en tidig kväll för mig om jag ska orka denna vecka. I veckan fortsätter vi dessutom med vår "nya" kost och det är helt klart lite slitigt men det är bara att bita i. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela