amandamatildawallin.blogg.se

Regnigt Sundsvall

Publicerad 2019-05-31 00:12:25 i Allmänt,

Då är jag i Sundsvall igen. Jobbade till två i Hudiksvall innan vi tog bilen hem till Åkersviksgatan. Är ju egentligen röddag och ledigt men finns verkligen en massa mer att göra så det blev jobb så fort jag kom hem hit med. Det har regnat här sedan vi kom till Sundsvall men gör mig inte så mycket. Varit rätt mysigt med regnet och tända lite ljus inne. Lyckades i alla fall klämma in ett träningspass mellan jobbandet och kommer ha riktigt med träningsverk imorgon. 

Imorgon är det åter jobb men ska träffa tjejerna för lite träning och lunch med. Är det något jag saknar i Hudiksvall så är det närmsta vännerna och har ju ofta inte så mycket tid över när jag väl är hemma.

Det är en späckad period jobbmässigt. Har ramlat in mycket förfrågningar och jag har just nu kreativ period där jag har massor av idéer på saker jag vill göra. Huvudet på högvarv, men det gäller att sortera ut de bästa delarna. Men som jag älskar det jag jobbar med och det mesta har fallit ut så väl sedan jag i höstas hade en turbulent period som tog mycket onödig energi. 
(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela