amandamatildawallin.blogg.se

Vardag

Publicerad 2019-05-13 22:38:18 i Allmänt,

Helgen var till belåtenhet. Träning på lördag förmiddag och därefter gick vi på fotboll och såg GIF mot Örebro med pappa. Sedan tog vi en middag på APA och unnade oss en flaska rödvin. Jag gillar verkligen att gå ut och äta tillsammans, man tar liksom lite mer tid för varandra då. 

På söndagen bakade jag frukostbröd, självklart en nyttig variant eftersom lördagen är den enda "fuskar-dagen". Efter frukost skulle vi åka ut till Bergeforsen för att jag ville springa en hinderbana vid elljusspåret men vädret var hemskt och efter att vi gått ut ur bilen i regn och blåst bestämde vi oss för att ta gymmet istället. 

Vi åkte till Hudiksvall imorse så klev upp rätt tidigt och eftersom min hosta sitter i så var jag allt annat än pigg. Var uppe och hostade för tredje natten i rad. Tack och lov så lät han mig inte köra och jag kunde få en extra timmes sömn i bilen. 

Har ni några bra tips på nyttigare mat. Tycker det är rätt svårt att komma på recept varje vecka och vill inte gärna äta samma mat förra veckor i rad. Vi körde egengjorda burgare igår utan bröd vilket blev bra. Men som sagt har ni några bra tips på mat som går relativt fort att tillaga så hojta gärna till. 
(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela