amandamatildawallin.blogg.se

Höstrusk

Publicerad 2019-10-16 20:45:49 i Allmänt,

Intensiv jobbvecka på schemat. Har nyligen gjort klart med två nya kunder och där jag haft uppstart på båda och i ett mer omfattande arbete. 

Igår åkte jag tidigt till Stockholm för ett internt möte med en av kunderna och representationmiddag på Friends Arena under landskampen. Loge med trerättersmiddag och trevlig match i form av Sverige mot Spanien. Vi bodde för övrigt en ny hotellfavorit. The Winery hotell var precis vad jag önskar både gällande mat, komfort och design.

Bilade till Hudiksvall idag och ligger nu nerbäddad efter en utdragen förkylning som verkligen tog fart idag. Snorar, hostar och är trött i kroppen. Det var väl i och för sig inget nytt att jag mer eller mindre har obefintligt immunsystem. Var på apoteket och köpte med mig allt som jag kunde hitta mot förskylning men vågar inte hoppas på att de ska hjälpa mig. 

Åker tillbaka till Sundsvall imorgon för nya jobbmöten och sedan är det produktioner som gäller. Ska klämma in lite padel med vänner med, vilket alltid är roligt. Jag ser lite mer positivt på min tillvaro även om det är en del olästa saker som hänger över mig. Det är väl dock så med livet att du måste ha dalarna för att kunna se allt som är bra och uppskatta det. 

Det här med hösten tycker jag är svårt. Absolut mysigt en solig höstdag, men annars fruktansvärt när det blir rusk och mörkt. Den ena dagen är det varmt och den andra dagen vill jag ta på mig dubbla pälsjackor och uggs. Fortsätter det här skitvädret i helgen tror jag det blir lugnt och matlagning i helgen. Lär ju inte sväva iväg på några större aktiviteter i alla fall. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Postat av: FSHD Daniel

Publicerad 2019-10-17 20:20:05

Krya på dig, hoppas du snart känner dig bättre. Håller med dig angående hösten. Kan vara jätte härligt med fina dagar, men ska det bara regna är det inget att ha, haha! Fina bilder för övrigt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela