amandamatildawallin.blogg.se

När vänder det

Publicerad 2019-10-03 00:06:40 i Allmänt,

Det är så svårt att se det som är bra när andra saker tynger dig. Det känns som om jag arbetat i uppförsbacke i många olika delar att jag knappt ens vet vart jag ska börja. 

Jag är van att klara mig på egen hand och vill lösa allt själv, men jag har insett hur tacksam jag är över att ha någon i min närhet som stöttar mig när jag ser problem och är negativ.  Jag vet att jag inte är den lättaste att ha och göra med speciellt inte när det inte blir som jag tänkt. 

Förr elle senare måste det vända och allt kommer lösa dig. Kanske kan jag åtminstone då titta tillbaka och ta lärdom av de hinder som varit. 

Det finns ju så mycket andra roliga minnen att dela även om mitt sinne för tillfället är tungt. Men nedan följer lite bilder från senaste tiden. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela