amandamatildawallin.blogg.se

Sovmorgon

Publicerad 2019-10-10 07:53:00 i Allmänt,

Har sovmorgon men vaknade givetvis klockan sex.  Har legat klarvaken sedan dess och gått igenom lite jobbmail och ögat igenom instagramflödet. 
 
 
Jobbmässigt har det trillat in ett par nya kunder som det ska bli spännande att få börja att arbeta med. Jag går ju numera helt själv med det egna företaget, men söker mig troligast mot att kombinera det med en deltidstjänst framöver. De uppdrag som jag nu tagit på mig är dock stora vilket gör att jag måste utvärdera hurvida jag kan ta på mig mer jobb.  
 
Annars fortsätter vi att pendla mellan Sundsvall och Hudiksvall. Håller så smått på att packa ur lägenheten i Hudiksvall och det ser rätt kaosartat ut. 
 
Till helgen blir det lite jobb. Har ett sent arbetsmöte på fredagen och på lördag morgon  behöver jag dra igenom lite egna kunder.  Därefter blir det till att koppla av, äta något gott och fortsätta att gräva landet ute på tomten. Ska göra en köksträdgård med en grusad plätt som vi ställer pallkragar på och jag vill gärna att den plätten är grusad innan vintern så vi slipper det till våren när det faktiskt ska börjas och planteras. Vad tror ni om det? 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela