amandamatildawallin.blogg.se

Jul

Publicerad 2017-12-23 22:33:50 i Allmänt,

Det har ekat tomt här ett tag. Har inte riktigt hunnit med mig. Känns som om hela december gick i ultrarapid. Jag har haft något inbokat i stort sätt varje dag och ändå har jag inte hunnit allt som jag velat göra. Det känns därför extra skönt att det är jul och kunna slappna av några dagar. 
 
Idag var jag iväg på en fisketur med barndomsvännerna. Ni hade varit så full i skratt om ni hade sett mig imorse. Var ute på krogen och kom hem 04.30 och vart sedan hämtad 08.00. Ramlade mer eller mindre ur sängen och sov sedan hela vägen i bilen. Som mina vänner fått stå ut med mycket haha. Hade dock sjukt roligt igår vilket kompenserade huvudvärken och illamåendet. 
 
Det vart ingen fisk men massor av fika och skratt. Det var så fint ute lite småkyligt men uppfriskande. Efter fisketuren vart det inslagning av julklappar innan jag begav mig till Matfors till föräldrarna. Vi firar jul hemma och jag ser faktiskt fram emot morgondagen trots att jag inte är så förtjust i julen överlag. 
 
Jag önskar er alla en god jul så ska jag försöka bli lite bättre på uppdateringarna här under ledigheten.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela