amandamatildawallin.blogg.se

Nu händer det grejer!

Publicerad 2017-02-22 21:33:00 i Allmänt,

Som rubriken lyder så händer det mycket grejer i mitt liv just nu.

Jag har börjat att buda på en intressant lägenhet och trots att det är långt ifrån klart med köp så känns det jäkligt roligt. Äntligen ett objekt som föll mig i smaken. Lägenheten har öppen planlösning och har tidigare använts i verksamhet och känns som en mindre studio. Jag tror att lägenheten skulle bli rikigt häftig med lite små förändringar som ger den en mer industriell känsla. Vi får dock vänta och se vad som händer, tills dess fortsätter jakten på andra objekt. 
 
Min skadade fot jobbar faktiskt med mig. Körde ett lite tuffare löppass på foten idag och jag hade inga större svårigheter att genomföra passet. Jag blir så himla glad och hoppas att kunna gå igång med lite boll till veckan som kommer.

Det är full fart på jobbet och nu är det dags att börja labba med videointervjuer och matchannosering. Detta är helt klart en av de roligare delarna av mitt jobb. Det är nästan bara en månad kvar till allsvensk premiär, tiden bara springer iväg. Det är svårt att förstå att laget ska stå där ute på planen den 2 april när det öst ner snö från himlen hela dagen idag. Vilket väderomslag från sol och klarblå himmel. Jag antar att jag som norrlänning borde vara van, men jag hade nog förberett mig för vår om jag ska vara ärlig. 

Jag har verkligen inget emot snö och vinter, snarare tvärtom men det var så härligt och fint när solen låg på. Får helt enkelt vänta in våren lite längre och jag har förhoppningsvis annat att se fram emot. Bjuder i alla fall på lite soliga bilder från igår. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela