amandamatildawallin.blogg.se

Sensommar

Publicerad 2017-07-09 18:41:00 i Allmänt,

Sensommarfestivalen är över och jag har haft en rolig helg. Öppnade fredagen lite väl hårt så hade svårt att ladda om på lördagen. Såhär i efterhand har jag ångest över all dricka som konsumerades men det blir till att träna bort i veckan helt enkelt. 
 
I fredags var jag och käkade och drack drinkar med mamma och pappa. Därefter slöt jag upp med Natalie och Alexandra. Vi hade sådan rolig kväll och dansade runt till både Miriam Bryant och Norlie & KKV. En kväll som bjöd på mycket skratt och många shottar haha. 
 
Lördagen var lugnare trots det att jag och Natalie laddade upp med dagsfest på Oscar. Jag förfestade hos Kicki och  Lagga och traskade ner till stan runt elva. Träffade Niclas och Filip där nere och tog sällskap med dem ett tag innan jag och Emma bestämde oss att det var dags att runda av kvällen. Jag var ganska nöjd vid den tidpunkten och det var skönt att vakna någorlunda pigg imorse. 
 
Just nu sitter jag i spelarbussen på väg ner till Stockholm. Sover hos Daniela och Mattias, sedan är det jobb imorgon kväll På Tele2 Arena när grabbarna möter Djurgården. Därefter tillbaka till Sundsvall, min första semesterperiod är slut så nu är det tillbaka till kontoret något motvilligt, men har massor att göra så dagarna kommer nog gå fort. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela