amandamatildawallin.blogg.se

Vårväder och mellomys

Publicerad 2017-03-11 23:39:11 i Allmänt,

Vilket väder det var idag! Jag älskar när det fortfarande är snö på backen och strålande sol, då är vårvädret som bäst. Jag hade en lugn gårdag och vaknade därför tidigt imorse. Jag hade bokat in bodypump och chairdance på gymmet men vädret var så underbart så jag avbokade passen och tog istället med mig skidorna och begav mig till Klingsta. Så fina spår runt sjön och det var så himla härligt. 

Åkte därefter ut med föräldrarna till Birsta en sväng för att kolla på bluethooth-hörlurar och hittade ett par som förhoppningsvis kommer fungera galant i träning. Jag ska visa er senare vilka det blev. Jag valde ett par med lång batteritid och bygel över örat eftersom jag vill att de sitter ordentligt speciellt när jag springer. 

Ikväll har jag haft mellomys med Kicki, Bella och Sanna. Fick se Robin Bengtsson ta hem segern har väl inte så mycket att säga om det. Jag tycker fortsatt att det är mysigt att kolla på Melodifestivalen även fast musiken är långt ifrån min smak. Vi var och köpte godis under kvällen och jag har dessutom ätit glass under dagen så jag har lite ångest över allt socker, men tänkte försöka kompensera det med morgonträning imorgon innan det blir fotboll. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela