amandamatildawallin.blogg.se

Johans lägenhet till salu

Publicerad 2018-04-26 23:56:00 i Allmänt,

I och med att Johan flyttar hem till Jönköping för spel med HV71 så bestämde han sig för att sälja sin lägenhet vilket resultera i att jag kunde få härja på med lite styling. Dessutom med Natalie som mäklare så letar ni ny bostad så har ni en superfin etta på Thulegatan 32. Ni kontaktar Natalie Lundgren på mäklarhuset. Ni ser några av bilder från lägenheten nedan.  
 
Annars är det full fart på jobbet som vanligt och massor av nya saker på g. Att kombinera  jobb, fotboll, padel och sidoprojekt blir ibland lite överväldigande och jag har haft några dagar då både kroppen och huvudet bara slagit av. Så har jag träffat er och varit lite loj så ber jag om ursäkt, det är bara energin som sviktar lite. 
 
Morgondagens ledighet känns som en lättnad samtidigt som jag känner att de finns att göra en massa på jobbet, men jag tror verkligen jag måste koppla bort och se till att nyttja min ledighet tillfullo. 
 
Hade arbetsmöte direkt etter jobbet idag därefter har jag tvättat, diskat och packat min väska med diverse skidkläder. Hämtar Emma vid två imorgon sedan sätter vi av mot Åre. Har aldrig tidigare varit på Åre Sessions vilket kan bli roligt. Skidor kombinerat med en hel del bra artister. 
 
En annan rolig resa som kommer bli grym är den med Suss och Daniela. I början av juni tar vi en tjejweekend till Polen. Daniela letade upp ett kanonpris åt oss så nu är det bara att invänta juni då allt är bokat och klart. Någon som varit till Polen och vart åkte ni då? Vi kommer bo på Sopot som verkar superfint, inte så långt bort för ett besök til Gdansk heller. 
 

Kommentarer

Postat av: Angelica Wåhlin

Publicerad 2018-04-27 10:49:53

Så fint!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela