amandamatildawallin.blogg.se

Längtar jag någonsin till måndag?

Publicerad 2018-02-19 00:09:00 i Allmänt,

Sena kvällsuppdateringar verkar vara min grej. Varför går helgen så fort? I fredags var det dels jobb sedan var jag iväg på en kaffe efter jobbet. Därefter bjöd Cevin mig och Max på fredagsmiddag med klass. Ett glas bubbel och toppsällskap! 
 
Som ni vet har jag mycket upptåg för mig och i lördags fotograferade jag Timrås match, återkommer säkerligen till varför  jag var ute på fotouppdrag, men tillsvidare lämnar jag det osagt.   Det var något nytt att fotografera hockey. Absolut inte som fotbollen där det är lite lättare att hinna reagera innan spelarna och utrustning är på väg att dundra in i dig. Fick ändå många bilder jag var nöjd med och det var spännande med lite nya motiv. 
 
Lördag kväll spenderades ute i Matfors med middag och bastu. Jag avstod dock från bastun då jag oftast tycker att jag blir krasslig efter och hade lite förskylnigskänning i kroppen. Verkar dock har klarat mig då jag kände mig bättre imorse. 
 
Kikat OS större delen av dagen idag. Var iväg på ett fyspass med laget vid fyra. Är rätt slut i armarna efter alla dips. 
 
Så jag borde sova för längesedan och jag vet hur trött jag kommer vara imorgon. Jag försöker tänka att måndagar är som vilken annan arbetsdag i veckan, men den känns alltid extra lång och jäktig. Att jag sover dåligt hjälper väl kanske inte min måndagsångest heller. Har dock en hel del att se fram emot till veckan både i jobb och privat så får försöka fokusera på det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela