amandamatildawallin.blogg.se

Rundar av

Publicerad 2018-05-17 00:02:00 i Allmänt,

Har hittills kommit sent i säng denna vecka. Lite frustrerande då jag ändå lagt mig i tid och försökt koppla bort allt. Huvudet på högvarv. 
 
Hann med en bra frukost imorse. Har rutin på stekt ägg. Juice och kaffe är ingen höjdarkombo men var för sig ett måste och så yoghurt på det.  
 
Jobbet flöt tacksamt på idag. Åkte ut till föräldrarna på eftermiddagen och åt middag och jobbade lite till. Tog en promenad med familjen och sedan tillbaka till stan. Försökt städa upp lite i lägenheten innan jag kröp till sängs. 
 
Det var längesedan jag saknade livet i Granlo, men idag saknade jag det. Jag har lagt så mycket som möjligt bakom mig efter allt som var, men allt går inte heller att förtränga. Saker och ting biter sig kvar. Det är rätt jobbigt att tänka på de sakerna som var bra. Ja, efter all den tiden som varit så finns känslorna fortfarande där. Aldrig som förut, men ändå där. 
 
Back To You - From 13 Reasons Why 
We never got it right
Playing and replaying old conversations
Overthinking every word and I hate it
'Cause it’s not me 
And what’s the point in hiding?
Everybody knows we got unfinished business
And I'll regret it if I didn't say
This isn't what it could be 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela