amandamatildawallin.blogg.se

Tugga Tugga

Publicerad 2018-05-21 16:52:00 i Allmänt,

2 intesiva dagar till i jobbsammanhang sedan hoppas jag det lugnar sig något. Har inte hunnit uppdatera er ordentligt av just den anledningen. I helgen drog vi av Motorfestivalen här på Northcar vilket har tagit på krafterna. På lördagen hann jag dock kolla på derbyt och hade ett gäng över för grillning, dessutom drömväder. Fotade matchen som tyvärr slutade med vinst för ÖFK. Ni ser bilder nedan, gillar verkligen de objektivet jag fotde med. 
 
Igårkväll kom barndomsvännerna över.  Vi grillade och kikade på hockeyfinalen. Lilla Tuva gjorde besök i min lägenhet för första gången och jag tror hon var mäktaa imponerad haha. Vädret var underbart vi satt ute på uteplatsen och njöt av solen. Perfekt kväll trots att jag kände mig som ett vrak.  

Imorgon drar vi av Stenstansloppet så mera kvällsjobb, energin är inte på topp men jag är så jäkla tjurig ändå och vill ju att allt ska bli bra. Ibland blir det mycket arbete periodvis och det måste man också kunna hatnera speciellt om man vill vidare och ta sig framåt  Hoppas på mycket folk. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela