amandamatildawallin.blogg.se

Hockeytorsdag

Publicerad 2018-10-18 21:53:22 i Allmänt,

Början av veckan flöt på och jag kände mig okej med livstillvaron, men slutet av denna vecka har varit jobbig och stormig. Håller ihop och kämpar på, men känslorna är ju fortfarande där. 

Idag var jag iväg på kvällsmöte med marknadsföreningen och kikade på Timrå mot Rögle. Min första match för i år vilket är skandal, men har verkligen inte haft en minut över. I alla fall så invigde Timrå sin nya mediekub idag, vilket är ett bra lyft för matchupplevelsen. 

Som vanligt har det blivit en hel del timmar på Padeln i veckan med och det känns roligt att jag börjat kunnat spela mer igen. Varvar nu padel med gymmet vilket känns som en lagom kombination. 

Fredag imorgon och jag hoppas helgen ger lite ny energi. Vet att jag inte borde vara ledsen och har egentligen flera bra saker att se fram emot men de överskuggas så lätt. Men det är väl mänskligt att också känna sig ledsen. 
(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela