amandamatildawallin.blogg.se

Helgens uppdatering

Publicerad 2018-09-10 22:30:55 i Allmänt,

I fredags fyllde Emma år som är en av mina närmsta vänner och det firade vi genom middag på Hybris. Det är lite lustigt för vi har egentligen på pappret inte kännt varandra särskilt länge. Det sa bara klick och vi sträckte nog båda ut händerna åt varandra och blev vänner. 

Evigt tacksam att ha sådan fin person i mitt liv och nog har hon fått vara med om alla mina möjliga känslotillstånd.  Kan inte fatta att hon inte övergett mig ännu haha. Emma är en sådan person som bryr sig enormt mycket om andra, hon är oerhört klok och fantastiskt rolig. Vi skrattar, tokar oss och klämmer ur oss en del seriöst däremellan. 

I alla fall var middagen på Hybris verkligen topp. Bra mat och bra sällskap i form av födelsedagsbarnet och Olivia. Bilderna nedan är tagen av födelsedagsbarnet själv. Hur snygga? Glömde jag säga att hon också en höjdare på foto! 

Lördagen spenderades med förmiddagsjobb. Åkte därefter hem och lagade lite lördagsmiddag, hyrde film och somnade i soffan helt utmattad tydligen. På söndagen fick jag åtminstone någorlunda sovmorgon. Kan inte förstå hur Theo som är så liten tar sådan stor plats i sängen, helt obegripligt.  Tog i alla fall långfrukost, vilket jag älskar. Sedan testade vi lyckan i svampskogen, vilket tyvärr resulterade i några stackars ynka svampar i botten av en alldeles  för stor korg. Tur att jag hade trevligt sällskap som jag kunde skratta med. Hade middagsgäster under kvällen och följde med i valvakan trots att sömnen tig över sista timmarna. 

Helgen till belåtselse och måndagen förbi. Ni förväntade väl er inget annat än ett späckat schema på min agenda. Håller er uppdaterade när jag hittar utrymme. Tills dess godnatt. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela